"Parlem de com s'organitzen les associacions per dur a terme activitats comunitàries" La sessió d'aquest mes anirà… https://t.co/pyaFtqf3sf
L’Organització del projecte de Pla de Barris està formada per:
- La Regidoria de Pla de Barris de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp composta per la Regidora Francisca Ortiz Sánchez
- La Gerència de Pla de Barris.
L’avaluació i el seguiment del projecte està supervisada per un Comitè d’Avaluació i Seguiment. La seva missió és realitzar el seguiment de les actuacions en els termes d’objectius, criteris i calendari previstos.
Aquesta comissió esta formada per:
- Representants de l’Administració de la Generalitat.
- 5 membres en representació de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp.
- 2 membres en representació de les entitats veïnals més representatives de l’àmbit objecte d’actuació.
- 2 membres en representació de les associacions ciutadanes amb major implantació en aquest àmbit.
- 2 membres en representació dels agents econòmics i socials.