L’Oficina de Consum del Consell Comarcal del Baix Camp ha atès aquest matí, a l’Espai de Miami Platja, fins a 6 veïns i veïnes del municipi que tenien consultes relacionades amb temes de consum. Aquesta és la segona vegada que una persona de l’Oficina Comarcal de Consum es desplaça fins al municipi, després que el passat més de juny s’establís un acord entre l’Ajuntament de Mont-roig del Camp i l’ens comarcal per tal d’oferir aquest servei de forma gratuïta i segons demanda tant a Mont-roig com a Miami Platja.

Les persones que han utilitzat el servei han sol·licitat informació principalment sobre el procés de reclamacions, en concret sobre temes de telefonia, gas, mitjans de transport, així com assegurances.

L’objectiu de l’Oficina Comarcal de Consum és informar i assessorar sobre qualsevol qüestió o problemàtica que pugui afectar a les persones consumidores. A més, atén als usuaris i usuàries del servei:

  • Assessorant-los i informant-los sobre els seus drets i deures.
  • Atenent i tramitant consultes, queixes, reclamacions i denúncies.
  • Realitzant mediacions entre persones consumidores i empreses.
  • Iniciant procediments arbitrals si la mediació no finalitza amb acord.

Per tal d’utilitzar aquest servei cal demanar cita prèvia a través del telèfon 977 17 25 27, mitjançant l’adreça electrònica promocio@mont-roig.cat o bé presencialment a l’Espai, avinguda Màlaga 32 de Miami Platja.